Vieni pirmųjų Lietuvoje pradėjome taikyti holistinį ugdymą ir nuosekliai bei daugiapusiškai ugdome mokinius gamtos ir bendruomenės apsuptyje. Vedame mokinius kelyje „Nuo kas AŠ? Iki AŠ ir esu LAIMĖ!„
Holistinis ugdymas ir pokyčių svarba
Tobulėjant mūsų supratimui apie švietimą ir mokymąsi, privalo keistis ir mūsų vaikų mokymo ir auklėjimo metodai. Vienas iš tokių metodų yra holistinis.
Holistinis ugdymas apima platų mokymosi spektrą. Tai pabrėžia viso žmogaus vystymąsi – intelektualinį/mentalinį, emocinį/socialinį, fizinį ir dvasinį. Mūsų požiūris į mokinius, kaip į asmenis, turinčius unikalių poreikių ir talentų. Esame įsitikinę, kad vaikai geriausiai mokosi, kai tenkinami jų individualūs poreikiai. Tai skatina mokinius tyrinėti savo pomėgius ir išreikšti save įvairiais būdais. Taip pat pabrėžiame aplinkos ir bendruomenės svarbą, stengiamės padėti mokiniams tapti atsakingais žmonėmis.
Mokiniai mokosi apmąstyti savo veiksmus ir jų poveikį sau, pasaulinei ir vietinei bendruomenei, taip pat kaip mokytis iš juos supančios bendruomenės. Ugdytojai dažnai įtraukia mokinius į projektus, kurie lavina kritinio mąstymo įgūdžius sprendžiant realaus pasaulio problemas.
Kodėl verta pasirinkti mus?
- PATIRTIS. Esame patyrę, jau 7 metus puoselėjame bei tobuliname ugdymo metodiką.
- TARPTAUTINIS PRIPAŽINIMAS IR TĘSTINUMAS. Suteikiame mokiniams galimybę ugdytis nuo darželio iki 12 klasės, o vėliau mokslus tęsti tarptautiniame koledže “The Necessary Teacher Training College”, įsikūrusiame Danijoje.
- NAUJAUSI MOKSLO ATRADIMAI IR LAIKO PATIKRINTI PRINCIPAI BEI VERTYBĖS. Vadovaujamės ne tik naujausiais mokslo pripažintais ugdymo modeliais, bet ir laiko patikrintais asmenybės ugdymo principais bei vertybėmis.
- INTELEKTINĖ APLINKA. Mokyklos ugdomoji aplinka sukurta taip, kad kiekvienas atrastų savo intelektinius polinkius. Vadovaujamės Howardo Gardnerio daugialype intelektų teorija. Kiekviena intelektinė sritis turi centrą (kalbinis, matematinis, muzikinis, erdvinis ir t.t.) bei erdves aplink juos 3D spausdinimo, šiltnamio, skaitymo, leidybos, keramikos, asmeninę ir t.t.
- TINKAMAS SANTYKIS. Tinkamas ugdytojo/mentoriaus ir mokinių santykis grupėse.
- HOLISTINIS UGDYMAS. Visapusiškas žmogaus vystymasis – intelektualinis/mentalinis, emocinis/socialinis, fizinis ir dvasinis.
- UGDYMOSI TERPĖ – GAMTA, BENDRUOMENĖ, ŽMOGUS. Gamta – užuovėja, maitintojas ir iššūkių davėjas. Bendruomenė – vaikai, mentoriai, tėvai, ugdytojai ir mokyklos personalas. Žmogus – tai mentorius/ugdytojas nurodantis ne knygos puslapį, o savo pavyzdį.
- UGDYMOSI PRINCIPAI. Esame išskyrę septynis asmenybės ugdymosi principus: esu atsakingai veiklus, pradėdamas galvoju apie rezultatą (viziją, tikslą, uždavinį), nusistatau prioritetus, siekiu laimėti kartu, pirma siekiu suprasti, tuomet būti suprastas, veikiu sinergiškai, myliu ir puoselėju save.
- VERTYBĖS. M. Seligmano išskirtos dvidešimt keturios svarbiausios charakterio stiprybės, kurių kiekviena veda prie vienos iš šešių aukštesniojo lygio vertybių: išminties, drąsos, žmogiškumo, teisingumo, santūrumo, transendencijos.
- DAUG JUDĖJIMO. Sveiko kūno ugdymas gamtos apsuptyje, žygiuose (mityba, judėjimas, sportas, psichika, higiena).
- LAISVĖS IR ATSAKOMYBĖS SANTYKIS. Mokiniams suteikiame ne demokratinę ar anarchinę laisvę, o laisvę lydimą principų ir vertybių siekiant ugdyti atsakomybės už savo veiksmus prisiėmimą.
- VISKAM SAVAS LAIKAS. Smegenys visų pirma yra socialinis organas, todėl tam, kad mokinys gyvenimo kelyje nepamestų įgimto žingeidumo, smalsumo ir motyvacijos turi natūraliu būdu patirti visus evoliucinės-kognityvinės raidos etapus.
Priimami prašymai 2024/2025 mokslo metams į:
- darželio grupes;
- paruošiamąją grupę mokyklai;
- I-XII klases;
- besiugdančių šeimoje klases
Susisiekite:
skambučiu – +37069978870
elektroniniu paštu – info@kardokumokykla.lt
užpildykite registracijos formą: