Birželio 13 dienos rytą, mokyklos ugdytojai ir auklėtiniai, išsiruošė į ilgai planuotą ir lauktą metų kelionę.
Patys vaikai turėjo galimybę prisidėti prie kelionės planavimo, teikti savo idėjas ir mintis, tiek dėl kelionės maršruto, tiek dėl vietų, kurias verta aplankyti.
Vaikų nuomonės ir norai, dėl kelionės maršruto išsiskyrė. Vieni norėjo keliauti Lietuvoje ir taip geriau susipažinti su savu kraštu, kiti norėjo keliauti užsienyje ir geriau pažinti kaimynines šalis.
Ieškant bendro kompromiso ir vadovaujantis viena iš mokyklos idėjų – laimėkime kartu, buvo priimtas visiems priimtinas sprendimas, keliauti Lietuvoje bei Latvijoje.

Paskutinioji kelionės diena. Ruošiamės grįžimui namo, tad rytą pradėjome anksti.

Kartu, vieni kitiems padedant, susikrovėme daiktus, palapines ir išsiruošėme atsisveikinti su jūra. Paskutinį kartą nužvelgus Rygos įlankos horizontą, sėdome į automobilius ir patraukėme namų link.

Namo vykome pro Šiaulius, kur sustojome paskutinei metų kelionės pramogai – pasivažinėjimui kartingais. Išklausę saugumo reikalavimus, vaikai važinėjosi ir išbandė savo jėgas kartingų trasoje.

Po kartingų, vykome sočiai pasistiprinti į kavinę „Salomėja”. Ten skaniai papietavus, kartu padėkojome vieni kitiems už įdėtą indėlį vardan mokslo metus vainikuojančios kelionės, už atsidavimą, bendrystę ir išaugusią draugystę kelionės metu. Šiais mokslo metais, paskutinį kartą šiltai apsikabinus ir palinkėjus vieni kitiems smagios vasaros, sėdome atgal į automobilius keliauti namo…